Log in CANDO
Află ce tip de curs li se potrivește colegilor tăi și cât costă această investiție. Află acum

Pagina 22 - Blog

Eucom » Blog » Pagina 22

Cum să îţi îmbogăţeşti vocabularul într-o limbă străină

Nu se compară nimic cu momentul în care nu ai nicio limită în a înţelege ce a spus ori ce a scris un coleg din colţul celălalt al planetei! Pentru că ştim acest lucru, am adunat câteva sfaturi de la colegii noştri, traineri cu experienţă şi care înlătură toate barierele impuse de vocabularul limitat. Care […]

Detalii

Cum este cursul de limbi străine ideal?

Cursul ideal, trainerul ideal sau cursantul ideal? Iată o ecuație cu trei necunoscute sau, poate, trei variabile. Credem că toate sunt importante în egală măsură, însă, pentru moment, ne oprim asupra a ceea ce alcătuiește un curs de limbi străine ideal. Mai întâi, pentru ca un curs de limbi străine să se apropie de perfecțiune […]

Detalii

Participarea activă a cursanţilor adulţi, o provocare?

Cursanţii adulți ideali sunt mereu activi, preocupaţi să înveţe, interesaţi de toate subiectele propuse şi conştiincioşi cu sarcinile de lucru date. Dar se întâmplă, uneori, ca participanţii la cursuri corporate să nu se implice în activităţi, să le lipsească motivaţia personală, ori să nu aibă o perspectivă a folosirii limbii străine în viitorul îndepărtat. Aşadar, […]

Detalii

Despre Crăciun în echipa Eucom

Finalul de an ne este întotdeauna prilej pentru a ne revedea si a marca împreună momente de echipă, unice, de neuitat. Așa că am dat startul întâlnirilor de Crăciun în București și am continuat în țară, adunând bucurii și povești, amintiri frumoase, planuri noi. Despre cum au petrecut un Crăciun în echipă ne-au scris câteva cuvinte colegii […]

Detalii

O limbă străină, de la cunoaștere la aplicare

De la a cunoaște o limbă străină la a o utiliza se iterează adesea o călătorie provocatoare și deopotrivă plină de satisfacție. Este însuflețită de către traineri, dar cere cursanților susținere: cei care își păstrează motivația vor și reuși! Astăzi este important să te faci înțeles vorbind limba celor pentru care lucrezi, finețea mesajului fiind dată de cât de […]

Detalii

Inovaţia, avantaj competitiv în mediul de afaceri

Cum putem găsi oameni inovatori pentru companie? Şi cum putem deveni noi înşine mai creativi? Dar în ce constă, mai exact, abilitatea de a inova şi cum se întâmplă ca unii oameni să vină cu idei valoroase? Inovaţia este secretul succesului în afaceri, aşa că acestea sunt câteva dintre întrebările care pun pe gânduri bordul […]

Detalii

Cum livrăm o prezentare eficientă în limba engleză

Succesul unei prezentări nu ţine doar de cunoaşterea limbii în care a fost formulată. Pe lângă abilitatea de a folosi limba străină la valenţe maxime, este necesar să trasezi conturul ideilor de transmis, să ai un stil de prezentare autentic şi să menţii interesul audienţei. Ce strategii aplici pentru a livra o prezentare de înaltă […]

Detalii

Auditul lingvistic în context internațional

Ce a însemnat Conferința EALTA „Assessment of What…?” pentru colegele noastre din departamentul de audit lingvistic? O sumedenie de direcții de cercetare și dezvoltare a practicilor de evaluare lingvistică, dar și câteva concluzii personale ori bune practici în testarea candidaților. 3 bune practici în evaluarea lingvistică Eucom: Cunoașterea în detaliu a Cadrului Comun de Referință European; Dificultatea […]

Detalii

Provocările unui curs de Business English pentru începători

Specialiştii trebuie să fie capabili să comunice într-o limbă străină încă de când se formează în facultăţile de administraţie şi afaceri, informatică, inginerie sau construcţii. De aceea, numărul secţiilor din facultăţile de profil real unde majoritatea cursurilor sunt susţinute într-o limbă străină a crescut considerabil în ultimii ani. Cu scopul de a se alinia acestor […]

Detalii

6 strategii de creare a unui mediu plăcut de invățare a unei limbi străine

Cursantul şi profesorul sunt, în mod inerent, într-un raport de inegalitate în cadrul şedinţei de curs : cel dintâi îşi doreşte să asimilieze cunoştinţe pe care celălalt le deţine deja, în calitatea sa de specialist. Deşi, probabil, percepută ca fiind potrivită, aceasta ierarhie este, de cele mai multe ori, în detrimentul învăţării. De ce? Pentru că […]

Detalii

Cum se dezvoltă abilitățile la un training lingvistic corporate

Odată cu extinderea pieţei muncii, parteneriatele, proiectele internaţionale şi echipele din organizaţiile multinaţionale au ridicat noi provocări în domeniul comunicării şi implicit al limbilor străine. Companiile nu mai solicită cursuri obişnuite, ci programe de training complexe, menite să aducă angajatul cât mai aproape de interlocutor. Abordarea unui curs de limbi străine pentru profesionişti trebuie să […]

Detalii

Cum au eficientizat companiile procesul de angajare?

Comunicarea de succes în afacerile internaţionale a impus participanţilor cunoaşterea temeinică a unei limbi străine. Astfel, pentru a selecta candidaţii competenţi din punct de vedere lingvistic pentru joburile scoase la concurs, companiile româneşti au apelat la audit lingvistic, eficientizând în timp real procesul de angajare. În prezent, pentru a nu face alegeri greşite, managerii auditează […]

Detalii