Află ce tip de curs li se potrivește colegilor tăi și cât costă această investiție. Află acum

Pagina 22 - Blog

Eucom » Blog » Pagina 22

Cum se dezvoltă abilitățile la un training lingvistic corporate

Odată cu extinderea pieţei muncii, parteneriatele, proiectele internaţionale şi echipele din organizaţiile multinaţionale au ridicat noi provocări în domeniul comunicării şi implicit al limbilor străine. Companiile nu mai solicită cursuri obişnuite, ci programe de training complexe, menite să aducă angajatul cât mai aproape de interlocutor. Abordarea unui curs de limbi străine pentru profesionişti trebuie să […]

Detalii

Cum au eficientizat companiile procesul de angajare?

Comunicarea de succes în afacerile internaţionale a impus participanţilor cunoaşterea temeinică a unei limbi străine. Astfel, pentru a selecta candidaţii competenţi din punct de vedere lingvistic pentru joburile scoase la concurs, companiile româneşti au apelat la audit lingvistic, eficientizând în timp real procesul de angajare. În prezent, pentru a nu face alegeri greşite, managerii auditează […]

Detalii

Când nevoia de business trece de bariera de limbă

Cei care vor să obțină un loc de muncă sau să fie promovați pe un post care necesită cunoștințe de limbi străine ar trebui ca, înainte să meargă la interviu, să se asigure că nu exagerează atunci când afirmă că vorbesc franceza fluent, de exemplu. De ce? Tot mai mulți angajatori evaluează cunoștințele de limbă […]

Detalii

Cum selectezi furnizorul de cursuri de limbi străine

Trainingul lingvistic corporate este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante trenduri în mediul business în ultimii ani. Companiile recunosc importanţa studiilor lingvistice şi culturale atunci când le oferă angajaţilor şansa unui job rotation la nivel internaţional, când le propun o promovare în ierarhie sau pur şi simplu când se adresează unui nou segment de […]

Detalii

5 greșeli în engleza de afaceri

Ce feedback ar primi un email către un partener străin în care şi-ar face loc expresii idiomatice uzuale precum “I wanted to make sure we were on the same page” sau “I am not at the top of my game today”? Cu toate că mesajul ar putea fi dedus, exprimarea nu ar da dovadă de […]

Detalii