A comunica în limba spaniolă este esenţial angajaţilor din companiile care colaborează cu importanţi jucători din Telecom &IT, comerţ ori din domeniul bancar. Mediul de afaceri a devenit global, astfel că, astăzi, portofoliile de clienţi nu mai ţin cont de bariere geografice şi pot include companii din Spania, Mexic sau Chile. Pentru o interacţiune adecvată însă, este necesar ca trainingul de limba spaniolă să descrie activităţi care se aplică realităţii imediate a participanţilor.

Evaluează gratuit nivelul de cunoaștere a limbii spaniole cu rezultate în timp real!

Testare online spaniolă

Ce activităţi poate întreprinde participantul la un curs de limba spaniolă?

  • Comunicare punctuală şi negociere de contracte cu angajaţi ori furnizori spanioli
  • Împărtăşire a ideilor şi experienţelor în cadrul întâlnirilor
  • Soluţionarea reclamaţiilor venite de la clienţi
  • Redactare de documente financiare ori oferte, preluare de comenzi
  • Elaborare a unor strategii de vânzare ori de marketing în limba spaniolă

Astfel, printr-o abordare integrată a abilităţilor, cursanţii îşi construiesc o bază solidă de vocabular de specialitate, înţeleg detalii din mesaje transmise în scris sau oral, pun în practică abilităţi de scriere conform unor teme de interes şi îşi exersează fluenţa prin conversaţii în sală, dezbateri şi prezentări diverse în limba spaniolă.