Log in CANDO
Află ce tip de curs li se potrivește colegilor tăi și cât costă această investiție. Află acum

Blog

Eucom » Blog

Liderul – ce este un lider, care sunt calitățile sale principale și cum se poate adapta în permanență la cerințele mediului de afaceri?

Un lider joacă un rol esențial în orice echipă, având responsabilitatea de a asigura o colaborare eficientă între membrii acesteia și de a se asigura că fiecare își îndeplinește sarcinile corespunzător, pentru a oferi servicii de calitate superioară. Cu toate acestea, pentru a coordona cu succes mai multe persoane simultan, un lider trebuie să dețină […]

Detalii

Soft skills și hard skills – ce înseamnă, exemple, diferențe și importanța lor

Într-o lume a afacerilor din ce în ce mai dinamică și competitivă, companiile trebuie să navigheze printre provocările unui mediu economic în continuă schimbare. În acest context, evaluarea și dezvoltarea competențelor angajaților sunt aspecte cruciale pentru succesul organizațional. Două categorii de competențe, esențiale pentru orice echipă de succes, sunt soft skills și hard skills. În […]

Detalii

Procesul de recrutare – tot ce trebuie să știi despre el și ce presupune în mediul corporate

Procesul de recrutare a resurselor umane reprezintă un element esențial pentru succesul oricărei organizații. Recrutarea eficientă nu doar că asigură selecția celor mai potriviți candidați pentru pozițiile vacante, dar contribuie și la dezvoltarea unei culturi organizaționale sănătoase și la creșterea competitivității pe piață. Proces de recrutare – ce înseamnă Procesul de recrutare este secvența de […]

Detalii

Creșterea productivității muncii: o provocare cu potențial transformațional pentru business-uri

Productivitatea poate fi atât un obiectiv personal, cât și unul de business. Ne-am dori să facem nu doar ce și cât ne-am propus, ci chiar mai mult decât atât, însă pentru acest lucru avem nevoie de metodologii, instrumente și un mediu de lucru potrivit. În zona de business, productivitatea este un parametru esențial pentru dezvoltare […]

Detalii

Evaluarea performanțelor profesionale: care sunt criteriile și factorii cu cea mai mare influență?

Creșterea unui business cere atenție permanentă și îmbunătățiri constante, iar pentru ca acestea să se întâmple, este nevoie de monitorizare, evaluare și acțiuni țintite. În acest context, evaluarea performanțelor profesionale este o componentă esențială, de care orice organizație are nevoie pentru o imagine completă asupra nivelului de productivitate și a nevoilor de dezvoltare. Procesul de […]

Detalii

Abilități profesionale lingvistice, tehnice și interpersonale – rolul lor în succesul unei organizații

Lumea afacerilor din prezent este caracterizată de o competiție acerbă, succesul unei organizații depinzând de îndeplinirea unor aspecte multiple. Un element primordial în acest sens este reprezentat de calitățile și competențele resurselor umane aflate la dispoziție, aspecte ce nu sunt doar complementare, ci o coloană vertebrală a performanțelor unei companii și abilității acesteia de a […]

Detalii

Engleza britanică sau engleza americană – care este cea mai potrivită opțiune pentru echipa ta?

Engleza britanică și cea americană sunt cele două variante majore care domină scena globală a limbii engleze. În timp ce ambele sunt acceptate și utilizate pe scară largă, preferințele pot varia în funcție de regiune și context. De exemplu, în Europa, engleza britanică este predată și preferată, în timp ce în alte regiuni ale lumii, […]

Detalii

Limbi străine căutate pe piața muncii și rolul lor în compania ta – cum să te pregătești pentru succesul internațional?

Cunoașterea unei limbi străine poate reprezenta un atu major în viața individuală, dar adevărata valoare a acestui abilități se remarcă în special în mediul profesional. Pentru cei care dețin o afacere și își doresc să exploreze noi piețe dincolo de hotarele naționale, este crucial ca echipa lor să fie versată în diverse limbi străine. Desigur, […]

Detalii

Telemuncă vs. muncă la domiciliu – descoperă principalele diferențe dintre aceste concepte tot mai întâlnite în viața profesională din prezent

Telemunca și munca la domiciliu sunt două concepte ce se află în strânsă relație, dar totuși distincte, care au devenit din ce în ce mai utilizate în contextul actual al pieței muncii. Telemunca se referă la un aranjament în care angajații își desfășoară activitatea în principal de la distanță, folosind tehnologia comunicațiilor pentru a se […]

Detalii

Work life balance, între productivitate și relaxare – ce înseamnă acest concept și cum pot managerii sa îl implementeze la locul de muncă?

Probabil ai mai auzit de acest concept și înțelegi că este important pentru oricine să aibă un echilibru între viața personală și cariera. Însă, în calitate de manager care dorește bunăstarea colegilor săi, probabil te întrebi ce este work life balance și cum poți să-ți ajuți echipa să găsească acest echilibru. Ei bine, conceptul se […]

Detalii

Nivelele de engleza în mediul profesional, de la A1 la C2 – adu excelența în compania ta susținându-ți angajații să-și îmbunătățească nivelul de competență lingvistică!

Orice companie de succes înțelege că pentru a progresa la nivel internațional, trebuie să investească constant în dezvoltarea angajaților săi. Această investiție presupune cursuri de formare profesională, participarea la seminarii și sesiuni intensive de training, precum și facilitarea accesului la cursuri de limbi străine, cu un accent deosebit pe limba engleză. Deși unii angajați pot […]

Detalii

Vorbitul în public – cum poate această abilitate să aducă un mare plus în compania ta

Fotografie de fauxels pe Pexels.com În lumea modernă și aflată într-o permanentă schimbare din business, abilitatea de a vorbi în public a devenit tot mai importantă pentru succesul unei companii. Indiferent dacă ești antreprenor și te afli în fruntea unei afaceri, capacitatea ta și a echipei tale de a comunica eficient și ferm în fața […]

Detalii