Log in CAN DO
Află ce tip de curs li se potrivește colegilor tăi și cât costă această investiție. Află acum

Blog

Eucom » Blog

Creșterea productivității muncii: o provocare cu potențial transformațional pentru business-uri

Productivitatea poate fi atât un obiectiv personal, cât și unul de business. Ne-am dori să facem nu doar ce și cât ne-am propus, ci chiar mai mult decât atât, însă pentru acest lucru avem nevoie de metodologii, instrumente și un mediu de lucru potrivit. În zona de business, productivitatea este un parametru esențial pentru dezvoltare […]

Detalii

Evaluarea performanțelor profesionale: care sunt criteriile și factorii cu cea mai mare influență?

Creșterea unui business cere atenție permanentă și îmbunătățiri constante, iar pentru ca acestea să se întâmple, este nevoie de monitorizare, evaluare și acțiuni țintite. În acest context, evaluarea performanțelor profesionale este o componentă esențială, de care orice organizație are nevoie pentru o imagine completă asupra nivelului de productivitate și a nevoilor de dezvoltare. Procesul de […]

Detalii

Abilități profesionale lingvistice, tehnice și interpersonale – rolul lor în succesul unei organizații

Lumea afacerilor din prezent este caracterizată de o competiție acerbă, succesul unei organizații depinzând de îndeplinirea unor aspecte multiple. Un element primordial în acest sens este reprezentat de calitățile și competențele resurselor umane aflate la dispoziție, aspecte ce nu sunt doar complementare, ci o coloană vertebrală a performanțelor unei companii și abilității acesteia de a […]

Detalii

Engleza britanică sau engleza americană – care este cea mai potrivită opțiune pentru echipa ta?

Engleza britanică și cea americană sunt cele două variante majore care domină scena globală a limbii engleze. În timp ce ambele sunt acceptate și utilizate pe scară largă, preferințele pot varia în funcție de regiune și context. De exemplu, în Europa, engleza britanică este predată și preferată, în timp ce în alte regiuni ale lumii, […]

Detalii

Limbi străine căutate pe piața muncii și rolul lor în compania ta – cum să te pregătești pentru succesul internațional?

Cunoașterea unei limbi străine poate reprezenta un atu major în viața individuală, dar adevărata valoare a acestui abilități se remarcă în special în mediul profesional. Pentru cei care dețin o afacere și își doresc să exploreze noi piețe dincolo de hotarele naționale, este crucial ca echipa lor să fie versată în diverse limbi străine. Desigur, […]

Detalii

Telemuncă vs. muncă la domiciliu – descoperă principalele diferențe dintre aceste concepte tot mai întâlnite în viața profesională din prezent

Telemunca și munca la domiciliu sunt două concepte ce se află în strânsă relație, dar totuși distincte, care au devenit din ce în ce mai utilizate în contextul actual al pieței muncii. Telemunca se referă la un aranjament în care angajații își desfășoară activitatea în principal de la distanță, folosind tehnologia comunicațiilor pentru a se […]

Detalii

Work life balance, între productivitate și relaxare – ce înseamnă acest concept și cum pot managerii sa îl implementeze la locul de muncă?

Probabil ai mai auzit de acest concept și înțelegi că este important pentru oricine să aibă un echilibru între viața personală și cariera. Însă, în calitate de manager care dorește bunăstarea colegilor săi, probabil te întrebi ce este work life balance și cum poți să-ți ajuți echipa să găsească acest echilibru. Ei bine, conceptul se […]

Detalii

Nivelele de engleza în mediul profesional, de la A1 la C2 – adu excelența în compania ta susținându-ți angajații să-și îmbunătățească nivelul de competență lingvistică!

Orice companie de succes înțelege că pentru a progresa la nivel internațional, trebuie să investească constant în dezvoltarea angajaților săi. Această investiție presupune cursuri de formare profesională, participarea la seminarii și sesiuni intensive de training, precum și facilitarea accesului la cursuri de limbi străine, cu un accent deosebit pe limba engleză. Deși unii angajați pot […]

Detalii

Vorbitul în public – cum poate această abilitate să aducă un mare plus în compania ta

Fotografie de fauxels pe Pexels.com În lumea modernă și aflată într-o permanentă schimbare din business, abilitatea de a vorbi în public a devenit tot mai importantă pentru succesul unei companii. Indiferent dacă ești antreprenor și te afli în fruntea unei afaceri, capacitatea ta și a echipei tale de a comunica eficient și ferm în fața […]

Detalii

Formarea profesională – cheia către succes și dezvoltare în carieră

Formarea profesională reprezintă un proces foarte important din viața oricărui individ care dorește să se dezvolte din punct de vedere al carierei și să atingă succesul în domeniul său de activitate. Este un concept complex și aflat într-o continuă evoluție, care se referă la învățarea continuă și dobândirea de cunoștințe, abilități și competențe pentru a […]

Detalii

Cultura organizațională – elementul ce definește succesul în orice afacere

Cultura organizațională reprezintă un subiect complex și dinamic, care ocupă un loc central în studiul și managementul organizațiilor contemporane. În acest articol, ai posibilitatea de a afla diferitele aspecte ale culturii organizaționale, definiția acesteia și componentele sale cheie, analizând impactul său asupra performanței organizației. Totodată, se va realiza și o descriere despre cum poate fi […]

Detalii

Comunicarea la locul de muncă – mijlocul prin care orice echipă își poate atinge obiectivele cu ușurință

Comunicarea este un element esențial în fiecare aspect al vieții, iar la locul de muncă, aceasta joacă un rol central în succesul oricărei echipe. Comunicarea eficientă la locul de muncă nu este doar un lux, ci o necesitate pentru a asigura buna funcționare a unui colectiv și a unei organizații în ansamblu. Ai posibilitatea de […]

Detalii