Eucom / Resurse

Blog

De ce să apelezi la un trainer de limbi străine pentru compania ta?

Există avantaje importante pe care să le iei în calcul atunci când integrezi un expat în companie, când avansezi un angajat sau chiar când angajezi pe cineva nou. Iată mai jos 3 situații în [...]

Despre digitalizare și procese de învățare la Conferința Anuală ABSL

Printre preocupările noastre constante s-au numărat transformarea obiceiurilor de învățare ale adulților și digitalizarea serviciilor de evaluare și instruire lingvistică. Tocmai de aceea, am întâmpinat cu deschidere topicul pe care l-au abordat partenerii din [...]

Cum înveți o limbă străină prin intermediul tehnologiei moderne?

AI (Artificial Intelligence), AR (Augmented Reality) și VR (Virtual Reality) sunt subiecte extrem de fierbinți în domeniul învățării de limbi străine - având în vedere că au apărut foarte multe tehnologii care au o utilitate [...]

3 avantaje ale unui training de limbi străine pentru afacerea ta

Succesul unei companii stă la congruența dintre mai mulți factori cum ar fi leadership, inovație, management financiar, o viziune bine definită. Însă un beneficiu strategic pe care companiile nu trebuie să îl omită este [...]

5 obiceiuri zilnice care te ajută să înveți mai repede o limbă străină

Cât timp poate ocupa învățarea unei limbi străine, până în momentul în care vorbitorul poate comunica fluent? Ei bine, nu durează chiar atât de mult pe cât unii dintre noi își imaginează. Trebuie doar [...]

De ce ai vrea să lucrezi într-o companie unde nu se vorbește limba ta nativă

Să vorbești zi de zi într-o limbă străină este dificil și provocator, însă acest lucru are o mulțime de efecte pozitive ca, de pildă, faptul că poți lua decizii mai bune decât vorbitorii nativi. [...]

Cum integrezi hobby-urile într-un program de training lingvistic?

Programele de training lingvistic sunt, astăzi, în continuă schimbare. Companiile apreciază rezultatele vizibile imediat, dar își doresc o abordare relaxată pentru angajații lor, la polul opus al metodelor tradiționale de predare. Au ca obiectiv [...]

4 metode de învățare a unei limbi străine prin intermediul tehnologiei

Cunoașterea unei limbi străine reprezintă a doua cea mai importantă abilitate pe care recrutorii o caută atunci când este nevoie de o persoană nouă în companie. Însă, pentru a avea un nivel de cunoaștere [...]

Evaluarea lingvistică. De ce să o incluzi în procesul de recrutare

Atenția pe care o acordăm viitorilor angajați poate genera costuri suplimentare pentru companie, dar poate genera multe beneficii. Una dintre abilitățile pe care oamenii obișnuiesc să o supraevalueze și, uneori, subaprecieze, este cunoașterea unei [...]

Învățarea experiențială, despre concept și beneficii

‘For the things we have to learn before we can do them, we learn by doing them!’ (Aristotel) Fără îndoială, cea mai puternică și, în același timp, naturală metodă de învățare este prin experiență [...]

Metode de predare Eucom – tehnici semnificative

În cadrul cursurilor pe care le susţinem, creăm condiţiile propice învăţării unei limbi străine, condiţii care să încurajeze succesul cursanţilor. Pornim de la cum ni se înfăţişează ei, cu backgrounduri educaţionale ce trenează înapoia [...]

Audit Lingvistic corporate, provocări și noi direcții în domeniu

Una dintre liniile noastre principale de business este auditul lingvistic corporate. Cu evidentul ei mix între pasiune pentru limbi străine și tehnologie, Alexandra Pușcașu, Language Audit Manager în cadrul echipei, ne-a răspuns de ce [...]

Mediul business, invitat să se implice în dezvoltarea viitorilor angajați

După 15 ani de activitate, ne-am dorit să întoarcem în societate reușita noastră sprijinind unul dintre cele mai prestigioase programe de dezvoltare dedicate tinerilor: programul The Duke of Edinburgh’s International Award. Activ în peste 144 [...]

Ce trebuie să știm despre predarea online

Pentru că aniversarea celor 15 ani de existență pe piața de training din România ne-a îndemnat să gândim dincolo de granițe, anul acesta, echipa noastră a demarat un parteneriat important cu Speexx, furnizor de [...]

Predarea diferențiată, provocare și avantaj

Prima întrebare pe care ne-o adresăm, în momentul în care demarăm un curs, este dacă grupa de cursanți propusă este omogenă. Luăm în seamă dacă au toți participanții același nivel, dacă au mai studiat [...]

Învățarea online versus învățarea tradițională

Ați observat, cu siguranță, că interesul pentru programele personalizate de învățare online a crescut recent; s-a întâmplat nu numai datorită tehnologiilor disponibile, ci și pentru că cercetarea a demonstrat rezultate sporite ale modelelor de [...]

De la lectie demo la succes in training lingvistic

Luna aceasta, ne-am îndreptat atenția către echipa de traineri Eucom și către cei care ne aduc împreună, echipa de recrutare Eucom. Aflați cum este și cum nu este echipa noastră de Recruiteri, ce caută [...]

Cum le predăm cursanților Absolute Beginners?

Într-un context actual globalizat, credem că majoritatea cursanților de nivel începător trebuie să fi avut contact cu limba străină pe care își doresc să o învețe, așa că sunt denumiți generic False Beginners. Însă, [...]

Angajații români vor să învețe o limbă străină pentru a avansa în carieră

Două treimi dintre angajații români (66%) își doresc să meargă la cursuri de limbi străine pentru a se dezvolta pe plan profesional. În plus, germana și engleza sunt cursurile de limbă străină preferate de [...]

Eucom te provoacă la performanță!

Pentru că ne place să fim mereu activi, să nu ne oprim din a crește și să avem succes, descriem mai jos cum vede un trainer Eucom provocările din activitatea noastră. Ne-a răspuns la întrebări Monica, [...]

Interviu cu un Trainer Eucom

Pentru Alexandra, una din colegele noastre din departamentul de training, experiențele de predare la adulți sunt mereu o bucurie. Pasionată de limbi străine și inspirată de oamenii desăvârșiți pe care îi întâlnește, Alexandra ne-a împărtășit [...]

Cum să îți îmbunătățești abilităţile conversaţionale în această vară

Să comunici eficient poate părea, unora dintre noi, destul de uşor; celor care au o abilitate naturală de a spune lucrul potrivit la momentul potrivit, care rareori şovăie în discurs şi al căror ton [...]

Courses Without Walls, abordare creativă a trainerilor Eucom

The Adventure of a SAT Safari A fost o zi minunată! O zi de copilărie. O zi de basm. O zi de tradiţii româneşti. O zi plină de acţiune alături de oameni frumoşi şi [...]

Despre echipa Eucom și lecții învățate de-a lungul timpului

Articol - interviu cu Ramona Bud, Business Development Manager Ramona Bud este Business Development Manager Eucom. Face parte din echipa noastră de 9 ani şi are multe poveşti de împărtăşit. Autentică prin educare, optimistă [...]

Cum arată viitorul în training lingvistic?

Din concluziile echipei noastre ca urmare a participării la evenimente internaționale Urmărim să atingem zilnic cele mai înalte standarde în activitatea noastră, aşa că luna trecută am participat la Conferinţa Internaţională Eaquals din Riga, Letonia. Evenimentul [...]

Despre începuturi, momente de inspirație și succesul unei echipe

Interviu cu Delia Dragomir, Managing Partner Eucom Continuăm seria de interviuri ‘Fiecare echipă are poveştile ei!’ După 15 ani de poveste Eucom, am invitat-o şi pe Delia Dragomir, Managing Partner Eucom, să ne răspundă [...]

About the expat’s state of mind

Sau cum predăm noi limba română expaților Pentru că unii dintre străini ajung să ne fie şi participanți la cursurile de limba română, ne-am îndreptat atenţia către expați, către şocul cultural şi greutăţile în [...]

Despre esența unui spirit creativ în Eucom

Articol – interviu, Silviu Dragomir, Managing Partner Eucom   Silviu Dragomir este Managing Partner Eucom. De 15 ani reconstruiește principiile de predare a unei limbi străine adulților. I-am adresat câteva întrebări pentru a vedea [...]

Cum arată un trainer de limbi străine performant

După ce am vorbit despre cursul de limbi străine ideal, ne-am decis să îmbrăcăm în cuvinte şi metafora trainerului de limbi străine ideal. Am scris despre motivaţia cursanţilor, preferinţele lor dar şi impresiile pe [...]

Cum să îţi îmbogăţeşti vocabularul într-o limbă străină

Nu se compară nimic cu momentul în care nu ai nicio limită în a înţelege ce a spus ori ce a scris un coleg din colţul celălalt al planetei! Pentru că ştim acest lucru, [...]

Cum este cursul de limbi străine ideal?

Cursul ideal, trainerul ideal sau cursantul ideal? Iată o ecuație cu trei necunoscute sau, poate, trei variabile. Credem că toate sunt importante în egală măsură, însă, pentru moment, ne oprim asupra a ceea ce [...]

Participarea activă a cursanţilor adulţi, o provocare?

Cursanţii adulți ideali sunt mereu activi, preocupaţi să înveţe, interesaţi de toate subiectele propuse şi conştiincioşi cu sarcinile de lucru date. Dar se întâmplă, uneori, ca participanţii la cursuri corporate să nu se implice [...]

Despre Crăciun în echipa Eucom

Finalul de an ne este întotdeauna prilej pentru a ne revedea si a marca împreună momente de echipă, unice, de neuitat. Așa că am dat startul întâlnirilor de Crăciun în București și am continuat [...]

O limbă străină, de la cunoaștere la aplicare

De la a cunoaște o limbă străină la a o utiliza se iterează adesea o călătorie provocatoare și deopotrivă plină de satisfacție. Este însuflețită de către traineri, dar cere cursanților susținere: cei care își păstrează motivația [...]

Inovaţia, avantaj competitiv în mediul de afaceri

Cum putem găsi oameni inovatori pentru companie? Şi cum putem deveni noi înşine mai creativi? Dar în ce constă, mai exact, abilitatea de a inova şi cum se întâmplă ca unii oameni să vină [...]

Cum livrăm o prezentare eficientă în limba engleză

Succesul unei prezentări nu ţine doar de cunoaşterea limbii în care a fost formulată. Pe lângă abilitatea de a folosi limba străină la valenţe maxime, este necesar să trasezi conturul ideilor de transmis, să [...]

Auditul lingvistic în context internațional

Ce a însemnat Conferința EALTA "Assessment of What...?" pentru colegele noastre din departamentul de audit lingvistic? O sumedenie de direcții de cercetare și dezvoltare a practicilor de evaluare lingvistică, dar și câteva concluzii personale [...]

Provocările unui curs de Business English pentru începători

Specialiştii trebuie să fie capabili să comunice într-o limbă străină încă de când se formează în facultăţile de administraţie şi afaceri, informatică, inginerie sau construcţii. De aceea, numărul secţiilor din facultăţile de profil real [...]

6 strategii de creare a unui mediu plăcut de invățare a unei limbi străine

Cursantul şi profesorul sunt, în mod inerent, într-un raport de inegalitate în cadrul şedinţei de curs : cel dintâi îşi doreşte să asimilieze cunoştinţe pe care celălalt le deţine deja, în calitatea sa de specialist. [...]

Cum se dezvoltă abilitățile la un training lingvistic corporate

Odată cu extinderea pieţei muncii, parteneriatele, proiectele internaţionale şi echipele din organizaţiile multinaţionale au ridicat noi provocări în domeniul comunicării şi implicit al limbilor străine. Companiile nu mai solicită cursuri obişnuite, ci programe de [...]

Cum au eficientizat companiile procesul de angajare?

Comunicarea de succes în afacerile internaţionale a impus participanţilor cunoaşterea temeinică a unei limbi străine. Astfel, pentru a selecta candidaţii competenţi din punct de vedere lingvistic pentru joburile scoase la concurs, companiile româneşti au [...]

Când nevoia de business trece de bariera de limbă

Cei care vor să obțină un loc de muncă sau să fie promovați pe un post care necesită cunoștințe de limbi străine ar trebui ca, înainte să meargă la interviu, să se asigure că [...]

Cum selectezi furnizorul de cursuri de limbi străine

Trainingul lingvistic corporate este, fără îndoială, unul dintre cele mai importante trenduri în mediul business în ultimii ani. Companiile recunosc importanţa studiilor lingvistice şi culturale atunci când le oferă angajaţilor şansa unui job rotation [...]

5 greșeli în engleza de afaceri

Ce feedback ar primi un email către un partener străin în care şi-ar face loc expresii idiomatice uzuale precum “I wanted to make sure we were on the same page” sau “I am not [...]

Broșuri

Studii de caz

Whitepapers