Eucom:Home/Assistant Manager

CAREERS AT EUCOM

Assistant Manager

CAREERS AT EUCOM

Assistant Manager

Pe cine căutam?

Assistant Manager

In acest moment caut un Asistent Personal catre care sa pot delega toate activitatile administrative ale rolului meu professional pentru ca eu sa ma pot focaliza pe alegerea strategiilor castigatoare, a dezvoltarii echipelor si pe implementarea viziunii companiei.

In viziunea mea, Asistentul Personal este un rol cheie care ma va ajuta sa implementez cat mai bine si rapid ideile si proiectele pe care le avem in derulare si care va organiza sedintele si intalnirile de afaceri astfel incat sa fim mult mai eficienti in ceea ce facem.

Pentru ca eu personal detin mai multe roluri cheie, caut de asemenea o persoana organizata si usor adaptabila care sa poata face fata la diverse responsabilitati si nu in ultimul rand, caut o persoana de incredere si respectuoasa care sa ma reprezinte in diferite situatii. ” Delia Dragomir, CEO & Co-Founder Eucom

Descriere

Compania în care îți vei putea atinge potenţialul maxim: EUCOM

Rolul care te va pune cel mai bine în valoare:
ASSISTANT MANAGER

Locul unde vei fi provocat să îți depășești limitele: JOB DISPONIBIL LA NIVEL NAȚIONAL

Vei fi alături de noi FULL-TIME și pe PERIOADĂ NEDETERMINATĂ.

SHARE THIS JOB OPENING

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin

Ce competențe trebuie să ai? Ce aşteptăm de la tine?

  • Sa actionezi ca PRIM CONTACT in numele CEO ului;
  • Sa controlezi AGENDA CEO ului: sa organizezi intalniri si sedinte, sa setezi agenda zilnica si sa te asiguri ca acesta intra pregatit si informat in ele;
  • Sa organizezi evenimente;
  • Sa tehno-redactezi , compilezi si pregatesti rapoarte, prezentari si corespondenta;
  • Sa introduci date in sistem si in baze de date;
  • Sa gestionezi proiectele de CSR din companie;
  • Sa gestionezi proiectele de Marketing si comunicare pe care le desfasuram;
  • Sa pastrezi evidenta documentelor /contractelor/actelor aditionale din companie.

De ce ți-ai dori acest job?

  • Pentru ca vei lucra direct cu CEO-ul unei companii care e de 20 de ani pe piata si e numarul 1 in domeniu

  • Pentru ca vei avea sansa sa inveti si sa evoluezi alaturi de oameni competenti 

  • Iti vei dezvolta abilitati de administrare si de management;

  • Vei avea sansa sa fii  implicata in evenimente  de HR unde participa cele mai importante companii din tara. 

  • Vei avea sansa sa te implici in proiectele de CSR pe care le derulam;

  • Vei putea sa te implici in proiectele de Marketing si comunicare pe care le derulam;

  • Vei avea oportunitatea sa vezi cum se cladeste o afacere proprie, sa intelegi provocarile si sa vezi beneficiile;

Responsabilitățile tale sunt…

  • Sa actionezi ca PRIM CONTACT in numele CEO ului;
  • Sa controlezi AGENDA CEO ului: sa organizezi intalniri si sedinte, sa setezi agenda zilnica si sa te asiguri ca acesta intra pregatit si informat in ele;
  • Sa organizezi evenimente;
  • Sa tehno-redactezi , compilezi si pregatesti rapoarte, prezentari si corespondenta;
  • Sa introduci date in sistem si in baze de date;
  • Sa gestionezi proiectele de CSR din companie;
  • Sa gestionezi proiectele de Marketing si comunicare pe care le desfasuram;
  • Sa pastrezi evidenta documentelor /contractelor/actelor aditionale din companie.

De ce e fain să lucrezi la noi în echipă?
De ce ai vrea să vii la noi în echipă?

  • Pentru că în echipa noastră ne provocam constant, ne dezvoltăm și oferim servicii lingvistice la nivel de excelență;

  • Ai ocazia să lucrezi cu o echipă sinergica, dedicată și ne susținem unii pe alții;

  • Pentru că vei avea ocazia să te dezvolți, să ieși din zona de confort, să crești și să te dezvolți;

  • Ai șansa să construiești parteneriate pe termen lung cu clienți corporate.

Alte informații relevante

Asigurăm un mediu de lucru care susține, inspiră și respectă toți angajații în egală măsură și în care procesele de muncă sunt bazate pe merit și aplicate fără discriminare pe bază de rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, stare civilă, vârsta, handicap, origine națională sau etnică, statutul de serviciu militar, cetățenie sau altă caracteristică protejată de lege, sau chiar în afara acestor reglementări oficiale. Promovăm diversitatea de gândire, cultură și context. Aderăm la aceste principii în toate etapele angajării, inclusiv recrutarea, formarea, compensarea, promovarea, beneficiile, programele sociale, recreative și disciplină.

Aplică dacă…

Vrei să-ți dai o provocare care să te scoată din zona de confort și să te ducă la urmatorul nivel de progres


Nu aplica dacă…

  • Esti o persoana care NU poate tine confidentiale aspecte atat profesionale cat si private;
  • Esti o persoana care renunta usor sau care se sperie de lucruri pe care nu le cunoaste
  • Iti place confortul si predicitibilitatea
  • Te impotmolesti si ai nevoie de ajutor sau confirmare la fiecare pas
  • Nu esti o persoana disciplinata
  • Nu iti place sa lucrezi cu oamenii
  • Nu te stii incadra in termene limita
  • Nu iti place sa inveti lucruri noi si sa iti imbunatatesti performanta

Daca nu te regasesti in acest rol, tot poti sa ne ajuti. Trimite acest email catre o persoana pe care o consideri capabila sa intre in echipa noastra si daca noi ajungem sa o angajam, dupa perioada de proba tu primesti 100 de Euro premiu din partea noastra.

În ce credem noi?

Noi în Eucom, credem cu tărie că fiecare om poate deveni o versiune mai bună a sa, iar misiunea noastră pentru următorii 10 ani este să creăm 1 milion de experiențe memorabile.

Join us!

Echipa noastră numără peste 200 de specialişti din diferite domenii.

În acest moment, Eucom este leader-ul programelor de formare şi evaluare lingvistică pe segmentul B2B din România, iar ambiţiile noastre nu se opresc doar la teritoriul naţional.

De 19 ani suntem preocupaţi să dezvoltăm şi să livrăm servicii excelente partenerilor noştri, să le creăm experienţe extraordinare şi să găsim blendul perfect dintre tehnologie şi interacţiunea umană.

La debutul acestei crize, înainte de lockdown, întreaga echipă ne-am mobilizat şi coordonat şi am reuşit performanţa de a ne muta integral în mediul online, în DOAR 2 ZILE.

Suntem deschişi şi orientaţi înspre a găsi alături de partenerii noştri cele mai eficiente soluţii şi niciodată nu ne mulţumim cu puţin şi niciodată nu luăm lucrurile aşa cum sunt.

Valorile noastre în care credem și care stau la baza activităților zilnice:

Commitment – cu rezultatul în minte, şi cu responsabilitate găsim de fiecare dată cea mă eficientă soluţie pentru partenerii noştri.

Improvement – suntem determinaţi să ne dezvoltăm şi să inovăm, astfel încât să-i inspirăm pe cei de lângă noi şi să le oferim experienţe WOW.

Partnership – suntem preocupaţi să ne înţelegem partenerii, cu scopul de a construi împreună cea mai bună soluţie pentru toţi.

Excelență – Promitem să depăşim întotdeauna aşteptările, astfel încât partenerii să aibă parte de o experienţă WOW.

Poţi să aplici în 5 pași simpli:

1. Completează formularul printr-un click pe butonul ”Aplică acum”.
De ce este nevoie să completezi acest formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. Totodată, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică pe site-ul nostru.
2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa întrebări mai detaliate.
Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.
3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin video call.
4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu de echipă față în față, la sediul firmei noastre/online.
5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel de performanță!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

Vino în echipa Eucom

Descriere

Compania în care îți vei putea atinge potenţialul maxim: EUCOM

Rolul care te va pune cel mai bine în valoare:
ASSISTANT MANAGER

Locul unde vei fi provocat să îți depășești limitele: JOB DISPONIBIL LA NIVEL NAȚIONAL

Vei fi alături de noi FULL-TIME și pe PERIOADĂ NEDETERMINATĂ.

SHARE THIS JOB OPENING

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin

SHARE ȘI POȚI CÂȘTIGA!

Trimite acest mesaj către o persoană pe care o consideri capabilă să intre în echipa Eucom şi dacă noi o vom angaja, după perioada de probă atunci tu primeşti un premiu 500 de Euro.