Află ce tip de curs li se potrivește colegilor tăi și cât costă această investiție. Află acum

Cum să creșteți retenția cu o mai bună testare a limbii

Eucom » Blog » Cum să creșteți retenția cu o mai bună testare a limbii
Cum să creșteți retenția cu o mai bună testare a limbii - eucom.ro

Cercetările arată că, dacă doriți cu adevărat să vă îmbunătățiți ratele de retenție, cheia este să vă concentrați pe recrutare, formare și implicare, iar testarea lingvistică poate face diferența în toate aceste domenii. Deci, dacă doriți să creșteți rata de retenție, evaluarea limbii este cel mai bun loc pentru a începe. Iată câteva sfaturi.


Angajați persoane care au șanse mai mari să rămână
Angajații mai bine calificați se bucură mai mult de locurile lor de muncă și rămân mai mult timp în organizație. Așadar, când începi cu oamenii potriviți, aceștia pot să-și aducă contribuția mai repede și mai semnificativ.
Angajarea unor persoane care nu dețin abilitățile potrivite poate provoca probleme mai târziu. Deci, concentrarea asupra găsirii celor mai potrivite persoane este primul nostru sfat de strategie.
Dar cum ajută testarea lingvistică în acest sens? Cu o soluție performantă de evaluare, puteți selecta candidații la începutul procesului de angajare și puteți decide dacă să mergeți mai departe cu ei sau nu, în funcție de scorurile lor.
De asemenea, puteți configura praguri personalizate care vor determina dacă un candidat are sau nu nivelul potrivit de abilități pentru nevoile poziției. Pe măsură ce integrați instrumentele lingvistice în procesul de angajare, puteți elimina o povară uriașă și în același timp să vă asigurați că găsiți candidați cu adevărat calificați pentru pozițiile disponibile, care au șansele cele mai mari să rămână.

Utilizați repere lingvistice pentru o mai bună plasare
Mai devreme am menționat referințe lingvistice și praguri în timpul angajării. Să trecem peste asta mai detaliat.
Majoritatea companiilor care angajează vorbitori bilingvi sunt familiarizate cu sistemele de notare precum CEFR (care oferă scoruri de la A1 la C2) sau TOEFL. Aceste instrumente pot fi foarte utile în comunicarea punctajelor la nivel universal sau clienților care nu au nevoie de o imagine detaliată asupra abilităților lingvistice ale angajaților tăi.
Dar pentru uz intern, este important să obțineți o înțelegere mai profundă a abilităților fiecărui solicitant.
Cu o bancă mai detaliată de rezultate ale testelor, puteți începe să mapați aceste rezultate cu alte valori cheie din organizația dvs. Pe măsură ce începeți să testați angajații actuali, veți putea crea cerințe specifice de punctare lingvistică care se potrivesc fiecărei poziții. Apoi, când veți ocupa pozițiile libere, veți ști exact ce căutați din rezultatele testelor.
Alinierea angajaților cu cerințele potrivite le va oferi instant un plus de încredere atunci când încep să-și învețe noile responsabilități. Când oamenii sunt plasați în poziții în care sunt competenți, ei sunt mai fericiți și mai împliniți. Iar angajații împliniți nu vor fi la fel de interesați de alte oportunități.


Utilizați screening-ul lingvistic pentru alinierea așteptărilor
Atunci când utilizați o soluție de încredere care poate certifica în mod fiabil rezultatele testelor, veți putea ști exact cu ce nivel de abilitate lucrați acum, în loc să aflați mai târziu după angajare, integrare și instruire.
Rezultatele precise, granulare, cu rapoarte de scor pot ajuta, de asemenea, la înțelegerea exactă a abilităților de care aveți nevoie pentru o poziție, și vă ajută să comunicați în mod clar ceea ce vă așteptați ca angajații să poată realiza, iar un raport de scor precis vă arată atât dvs., cât și subiecților dacă sunt potriviti pentru rolul pentru care aplică.


Testați periodic angajații pentru a le măsura dezvoltarea
Evaluarea competențelor lingvistice nu este utilă doar pentru plasarea de noi angajați. Este important să înțelegeți cerințele lingvistice ale tuturor posturilor din organizația dvs., astfel încât să puteți structura planuri de creștere pentru angajați, și să îi ajutați să-și atingă obiectivele de dezvoltare.

Promovarea și avansarea înseamnă mai mult decât abilitățile lingvistice, dar este o parte esențială a ecuației. Pe măsură ce angajații văd o cale clară în îmbunătățirea competențelor lingvistice pentru a avansa pe noi poziții, aceasta îi va ajuta să găsească un scop în rolurile lor, ceea ce știm că duce la angajați mai fericiți, pe termen lung.

Concluzie
Folosind instrumentele de testare în mod constant, sunteți într-o poziție excelentă pentru a aborda problemele de retenție din mai multe unghiuri și pentru a vedea cu adevărat o diferență în cifre.

EUCOM certifică abilitățile lingvistice folosind un instrument unic în România, facilitat de o platformă high-tech și rezultate în timp real. Revoluționează procesul de testare a limbii, cu punctaj instantaneu și precise pentru capacitatea de vorbire, gramatică și scriere în 33 de limbi. Află mai multe aici.

Data articol: 23 februarie 2022