Află ce tip de curs li se potrivește colegilor tăi și cât costă această investiție. Află acum

Mediul business, invitat să se implice în dezvoltarea viitorilor angajați

Eucom » Blog » Mediul business, invitat să se implice în dezvoltarea viitorilor angajați

The-duke-of-edinburgh-eucomDupă 15 ani de activitate, ne-am dorit să întoarcem în societate reușita noastră sprijinind unul dintre cele mai prestigioase programe de dezvoltare dedicate tinerilor: programul The Duke of Edinburgh’s International Award. Activ în peste 144 de regiuni la nivel internațional, programul a fost implementat și în România și se află sub înaltul patronaj al Casei Regale.

Ne-am implicat în organizarea evenimentului anual DofE, Gala Regală, 2 noiembrie, Stejarii Country Club, eveniment la care au fost prezenți membri ai Casei Regale, voluntari și coordonatori ai Fundației, tineri finalizatori ai programului, parteneri și susținători ai programului.

The Duke of Edinburgh’s International Award a apărut pe baza nevoii tinerilor adulți de a se dezvolta personal și profesional într-un cadru organizat și echilibrat, dar și cu scopul de a oferi o alternativă companiilor care privesc și către activitățile de voluntariat ale viitorilor angajați. Astăzi, programul oferă tinerilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 24 de ani șansa de a face perfomanță, le asigură cunoștințele și abilitățile valorificate de către angajatorii globali, calități precum încredere în sine, inteligență emoțională, determinare și implicare, leadership, creativitate și flexibilitate cognitivă, planificare și rezolvarea problemelor complexe, negociere, comunicare interpersonală, competență culturală, competență civică.

Indiferent de vârsta pe care o are, nevoia de dezvoltare a unui individ este constantă și ar trebui să fie angrenată la nevoile societății în care acesta activează. În cei 15 ani de activitate am ales să vedem în oameni dincolo de ceea ce puteau oferi la momentul respectiv, am ales să ne concentrăm pe ceea ce ar putea deveni dacă ar beneficia de o formare adecvată. Fie că ne referim la o companie mică, fie că ne referim la o multinațională, calitatea serviciilor furnizate stă în pregătirea pe care o au angajații. În calitate de manager dar și cetățean ce aspiră la o societate sustenabilă, îmi doresc să văd tineri determinați, care au avut posibilitatea de a încerca diferite roluri în cadrul comunității, care sunt deschiși către tot ce este nou și provocator, care să fie conștienți că implicarea lor întotdeauna va face diferența. Tocmai de aceea am ales să susținem programul internațional de dezvoltare personală The Duke of Edinburgh’s International Award și să invităm și ceilalți actori din mediul business să se implice, a spus Delia Dragomir, Managing Partner al Eucom.

Citește mai multe despre Programul The Duke of Edinburgh’s International Award, viziune și rezultate sau cum poți sprijini în continuare inițiativa.

DofE este considerat, la nivel internațional, o realizare non-academică de elită pentru admiterea în universități ori pentru angajarea la un loc de muncă. Din 2011 a fost implementat și în România și s-a răspândit la nivelul întregii țări, atât în mediul urban cât și în mediul rural. Prin acest demers, Fundația The Duke of Edinburgh își respectă misiunea de a modela tinerii și, implicit, mediul de business românesc facilitând implementarea unui program de dezvoltare personală de renume, iar noi ne-am extins viziunea în ceea ce privește dezvoltarea angajaților din companii sprijinind, alături de Fundația The Duke of Edinburgh’s International Award, excelența în educația tinerilor.

Data articol: 23 noiembrie 2017