Află ce tip de curs li se potrivește colegilor tăi și cât costă această investiție. Află acum
Eucom » Cariere » Business Development Manager

Business Development Manager

Aplica
  • Job disponibil la nivel național
  • Full time
  • Senior - Level (> 5 ani)
  • engleză minim nivel B2+
Aplica

Ne dorim o persoană cu skillurile unui Business Development Manager dornic de carieră: ambiție și determinare, proactivitate, eficiență, atenție la detalii, gândire strategică, perseverență, comunicare.” –Delia Dragomir, Managing Partner Eucom.

Cum știi că ești candidatul ideal?

  • Să ai minimum 5 ani experiență în vânzări;
  • Să ai cunoștințe de limba engleză minim nivel B2+;
  • Să fii o persoană dinamică, responsabilă, orientată spre rezultate și să duci la îndeplinire ceea ce ți se încredințează;
  • Să ai o atitudine proactivă și să te descurci în situații dificile;
  • Să ai excelente abilităţi de comunicare şi negociere;
  • Să știi să lucrezi organizat și structurat și să ai atenție la detalii;
  • Să fii capabil să gestionezi clienți și proiecte multiple în paralel și să știi să te raportezi la oameni diferiți;
  • Experiența în promovarea serviciilor de HR constituie un avantaj;

De ce ți-ai dori acest job?

  • În primul rând pentru că nu te vei plictisi nici o zi la job. Nici o zi nu va arăta la fel și întotdeauna va fi ceva interesant în derulare; 
  • Vei interacționa cu mulți oameni interesanți  și vei putea învăța lucruri noi de la ei sau din interacțiunile cu ei; 
  • Îți vei dezvolta abilitățile de administrare și de management care te vor ajuta în orice carieră vei dori pe viitor; 
  • Vei avea șansa de a te implica în evenimente fascinante și creative, care te vor ajuta să îți dezvolți creativitatea; 
  • Activitatea se va desfăşura hibrid;
  • Program de lucru flexibil – nu ne interesează când îţi începi şi îţi termini activitatea, ne interesează să ai rezultate.

Responsabilitățile tale sunt…

  • Vei genera vânzări noi prin acțiuni de prospectare directă şi vânzare consultativă;
  • Vei prelua şi gestiona leadurile venite din acţiunile de marketing sau de la HoS;
  • Vei atinge sau vei depăşi obiectivele de vânzări, adresând întreaga gamă de servicii Eucom;
  • Vei susţine clienții în implementarea proiectelor;
  • Vei elabora, analiza şi furniza rapoartele solicitate de către clienţi;
  • Te vei asigura că proiectele se încadrează în standardele de marjă;
  • Vei realiza numărul de apeluri/zi stabilit de către manager pentru prospectare;
  • Vei realiza numărul de vizite/zi la clienți stabilit de către manager;
  • Vei propune strategii de vânzare (speech, abordare);
  • Îți vei introduce zilnic în CRM planul pentru ziua în curs și gradul de realizare din ziua anterioară;
  • Vei lua zilnic măsuri de recuperare pentru taskurile nerealizate în ziua anterioară;​
  • Vei stabili și vei raporta săptămânal către manager actiunile de recuperare pentru taskurile nerealizate din săptămâna anterioară;​
  • Vei verifica săptămânal  că ai toate datele și informațiile completate la zi în CRM și raportezi către manager, atât  planul pentru săptămâna în curs, cât și gradul de realizare din săptămâna anterioară;
  • Vei face propuneri legate de planul și strategia de marketing;
  • Vei colecta informații din piață (împreună cu echipa) și vei identifica potențiale piețe de nișă sau piețe emergente (local și internațional);
  • Vei propune și vei elabora împreună cu echipa strategii, planuri, produse și servicii noi bazate pe informațiile culese din piață;
  • Vei raporta către managerul direct strategia de relaționare cu potențialii clienți/prospecți – frecvența de vizitare, subiecte abordate, durata de timp alocată relaționării;
  • Vei respecta funnelul de vânzare, vei verifica și te vei asigura că ai trimis ofertele/contractele către clienți în max. 2 zile lucrătoare;
  • Te vei asigura că realizezi încasarea primei facturi, înainte de a transfera clientul către dep. Customer Care.

Alte procese de care ești responsabil(ă)…

  • Prospectarea permanentă a pieței pentru identificarea potențialilor clienți;​
  • Promovarea portofoliului de produse (cold calling) și atragerea de noi clienți;​
  • Identificarea și anticiparea nevoilor clienților, oferirea de soluții;
  • Gestionarea întregului flux de vânzare: ofertare, negociere, vânzare​;
  • Monitorizarea competiției, pregătirea de rapoarte despre situația din piață și propunerea de noi modalități de abordare pentru îmbunătățirea competitivității;
  • Vei petrece 80% din timp în afara biroului, la întâlniri de afaceri. Călătoriile de afaceri sunt un factor major și vor avea loc, predominant în România, cu unele opriri peste noapte. Călătoriile internaționale pot fi așteptate uneori.​
  • Gestionezi active și cu succes procesul de vânzare: generezi inițiativa, prezinți prerogative, pui întrebări, prezinți soluții, negociezi, închei contracte și le predai echipei de account management.  
  • Vei avea responsabilitate individuala pentru afaceri noi și te vei autogestiona.​
  • Cu toate acestea, vei face parte dintr-o echipă de oameni cu același grad de responsabilitate. Suportul este disponibili din partea echipei, conform organigramei, pentru orice tip de activitate.   
  • Vei interacționa eficient cu alte departamente, inclusiv cu echipa de Customer Care și Customer Support atunci când predai un client, asigurând informarea completă și corectă a tuturor aspectelor legate de contract.

De ce e fain să lucrezi la noi în echipă? De ce ai vrea să vii la noi în echipă?

  • Pentru că în echipa noastră ne provocam constant, ne dezvoltăm și oferim servicii lingvistice la nivel de excelență;
  • Ai ocazia să lucrezi cu o echipă sinergica, dedicată și ne susținem unii pe alții;
  • Pentru că vei avea ocazia să te dezvolți, să ieși din zona de confort, să crești și să te dezvolți;
  • Ai șansa să construiești parteneriate pe termen lung cu clienți corporate.

Alte informații relevante

Asigurăm un mediu de lucru care susține, inspiră și respectă toți angajații în egală măsură și în care procesele de muncă sunt bazate pe merit și aplicate fără discriminare pe bază de rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, stare civilă, vârsta, handicap, origine națională sau etnică, statutul de serviciu militar, cetățenie sau altă caracteristică protejată de lege, sau chiar în afara acestor reglementări oficiale. Promovăm diversitatea de gândire, cultură și context. Aderăm la aceste principii în toate etapele angajării, inclusiv recrutarea, formarea, compensarea, promovarea, beneficiile, programele sociale, recreative și disciplină.

Aplică dacă…

Vrei să-ți dai o provocare care să te scoată din zona de confort și să te ducă la următorul nivel de progres.

Nu aplica dacă…

  • Ești o persoană care NU poate ține confidențiale aspecte atât profesionale cât și private;
  • Ești o persoană care renunță ușor sau care se sperie de lucruri pe care nu le cunoaște;
  • Îți place confortul și predictibilitatea;
  • Te împotmolești și ai nevoie de ajutor sau confirmare la fiecare pas;
  • Nu ești o persoană disciplinată;
  • Nu îți place să lucrezi cu oamenii;
  • Nu te știi încadra în termene limită;
  • Nu ești pasionat/ă de excelență.

Dacă nu te regăsești în acest rol, tot poți să ne ajuți. Trimite acest anunț către o persoană pe care o consideri capabilă să intre în echipa noastră și dacă noi ajungem să o angajăm, după perioada de probă tu primești 200 de Euro premiu din partea noastră.

Aplică la job

Step 1 of 3

Informatii personale

Index