Află ce tip de curs li se potrivește colegilor tăi și cât costă această investiție. Află acum

6 Motive să înveți limba engleză dacă ești un antreprenor

Eucom » Blog » 6 Motive să înveți limba engleză dacă ești un antreprenor

Fie că ești la început de drum și tocmai ți-ai deschis propria afacere sau ești stabilit pe piață de câțiva ani și vrei să îți duci compania la un alt nivel, trăim în era informațională, iar comunicarea reprezintă baza unei afaceri de succes. Bineînțeles, limba internațională a comunicării la momentul actual este limba engleză. În continuare, îți prezentăm șase motive pentru care merită să investești timp, efort și resurse materiale în a o învăța.

  1. Limba engleză te ajută să comunici cu parteneri

În funcție de tipul de business, relațiile cu partenerii de afaceri reprezintă conexiuni și resurse importante pe măsură ce ne desfășurăm lucrările, ne planificăm viitorul și ne dezvoltăm cunoștințele despre produse, schimbări și tendințe. Construirea viitoarelor relații cu partenerii de afaceri te poate ajuta la promovare sau atunci când apar schimbări sau noutăți la produse/servicii.

  1. Limba engleză te ajută să comunici cu parteneri

Colaborarea cu un investitor care a ajuns la un alt nivel în cariera sa te poate inspira și te poate motiva să îi calci pe urme. Pe lângă faptul că te sprijină cu finanțarea afacerii, un investitor îți poate oferi sprijin moral pentru a merge mai departe, a progresa și a atinge obiectivele.

  1. Limba engleză te ajută să îți avansezi studiile în business

Alegerea unei diplome în afaceri îți oferă o bună înțelegere a principiilor economice de bază, modul în care piețele sunt afectate de evenimentele mondiale și te învață să evaluezi sănătatea financiară a unei firme. Combinate, aceste abilități te pot ajuta în luarea unor decizii mai bine informate și, în cele din urmă, în obținerea unui profit mai mare. De asemenea, articolele de specialitate sunt și ele în marea majoritate a cazurilor în limba engleză.

  1. Limba engleză te ajută să cunoști mai bine rețelele de socializare și trendurile actuale

Rețelele de socializare sunt mai mult decât o tendință. Ele reprezintă o piesă esențială a strategiei de marketing pentru afaceri. Platformele de socializare de tipul Facebook, Instagram, TikTok sau Twitter te pot ajuta să fii conectat cu clienții, să crești gradul de conștientizare a brandului și, bineînțeles, să crești numărul de clienți potențiali și vânzările.

  1. Limba engleză te ajută să cunoști piața internațională

Marketingul internațional este important deoarece îți poate face cunoscută afacerea unui public mai mare. La nivel de brand, marketingul internațional reprezintă o oportunitate pentru o expunere mai largă, consolidarea brandului și creșterea vânzărilor.

  1. Limba engleză te ajută să îți găsești angajați din alte țări

Cele mai bune talente nu se află neapărat acolo unde locuiești, așa că de ce să te limitezi la un grup local de talente? De asemenea, potrivit cercetării McKinsey, companiile din top 25% diversitate rasială și etnică au cu 35% mai multe șanse de a avea profituri financiare peste medie pentru industria lor. Un alt avantaj observat în urma angajării oamenilor de diferite naționalități, culturi și medii, îl reprezintă bogăția de experiență și diverse puncte de vedere pe care le vor aduce cu ei. Iar o companie cu angajați cu o gamă largă de idei și perspective unice reprezintă un mediu ideal pentru creativitate. Nu în ultimul rând, dacă alegi să îți extinzi afacerea în străinătate, clienții nu vor reprezenta o masă omogenă, iar recrutarea de angajați din diferite părți ale lumii te poate ajuta să oferi clienților un serviciu mai complet și personalizat.

Prin urmare, dacă îți dorești să îți crești afacerea în 2023, înscrie-te chiar azi la cursurile personalizate oferite de Eucom!

Data articol: 30 ianuarie 2023