Eucom:Home/Head of Sales

CAREERS AT EUCOM

Head of Sales

CAREERS AT EUCOM

Head of Sales

Pe cine căutam?

Head of Sales

„Povestea noastră începe în urmă cu 20 de ani, azi fiind lider de piață în segmentul serviciilor lingvistice din România. 

Până în 2030 vrem să ajutăm 1 milion de oameni să avanseze în carieră  prin experientele plăcute de invătare pe care le oferim, să le fim “Your bridge to the world”.

În rolul de Head of Sales  ne dorim o persoană dedicată, care are capacitatea de a-și forma echipa, de a dezvolta strategii de promovare și vanzare a serviciilor și  capabilă să construiască parteneriate durabile alături de clienții noștri corporate” – Delia Dragomir, CEO & Co-founder Eucom

Misiunea jobului: Prin acest rol ne dorim să dezvoltăm parteneriate durabile împreună cu clienții noștri corporate.

Descriere

Compania în care îți vei putea atinge potenţialul maxim: EUCOM

Rolul care te va pune cel mai bine în valoare:
HEAD OF SALES

Locul unde vei fi provocat să îți depășești limitele: JOB DISPONIBIL LA NIVEL NAȚIONAL

Vei fi alături de noi FULL-TIME și pe PERIOADĂ NEDETERMINATĂ.

SHARE THIS JOB OPENING

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin

Ce competențe trebuie să ai? Ce aşteptăm de la tine?

  • Să ai experiență de minim 5 ani într-o poziție similară cu track-record;
  • Să ai abilități de vânzare;
  • Să ai experiență în formarea și conducerea echipelor de sales și after sales;
  • Să ai capacitatea de a învață;
  • Să ai abilități de recrutare și formare a echipei directe – să identifici factorii cheie în procesul de recrutare pentru o eficiență maximă a procesului;
  • Să ai abilități de coach și mentor – atât pe perioada de inducție a noilor angajați cât și în cadrul echipelor coordonate;
  • Să cunoști limba engleză de min. nivel B2;
  • Să fii ascultător activ și un bun motivator;
  • Să ai aptitudini de leadership și să fii orientat către un stil de management participativ dar focusat pe performanță;
  • Să ai abilități de a face social selling;
  • Reziliență;
  • Să fii un bun strateg și planificator;
  • Să ai un spirit analitic;
  • Să ai capacitatea de a delega și controla;
  • Să îți poți organiza timpul astfel încât să obții rezultate maxime;
  • Să fii un bun jucător de echipă;
  • Să fii un problem-solver;
  • Să fii rațional și organizat;
  • Să ai capacitatea să închei contracte, să fii un closer.

De ce ți-ai dori acest job?

  • Pentru că ai șansa să evoluezi alături de compania nr.1 în segmentul serviciilor lingvistice, cu o vechime de 20 ani în această piață;
  • Pentru că deja suntem o companie de succes și vei avea acces la sistemul nostru  performant de management;
  • Pentru că te vei dezvolta profesional în timp ce te vei conecta cu oameni cu experiențe și din culturi diverse;
  • Pentru că noi construim parteneriate de durată.

Responsabilitățile tale sunt…

  • Să ai o ințelegere aprofundată a noțiunilor de Marketing și să ai capacitatea de a le utiliza în atragerea de noi clienți;
  • Să creezi campanii de marketing pentru conștientizarea publicului; 
  • Să ai capacitatea de a defini și stabili politicile de generare de new business și de retenție a conturilor existente;
  • Să dezvolți strategii clare și focusate de vânzări și penetrare a pieței pentru maximizarea oportunităților de vânzare;
  • Să dezvolți politicile de vânzare în concordanță cu viziunea și telurile companiei;
  • Să formezi și coordonezi echipa de vânzări cu scopul de a genera oferte care să aibă ca scop final satisfacția clienților și creșterea veniturilor;
  • Să setezi sistemul de management de relaționare cu clienții (CRM) precum si dezvoltarea de politici de relaționare cu clienții;
  • Să stimulezi constant relațiile cu noii clienți pentru generarea de venituri – Cross și up selling;
  • Să dezvolți relații de parteneriat cu responsabilii și factorii decidenți ai clienților;
  • Să analizezi, să evalueazi și să propui măsuri de îmbunătățire a factorilor care influențează performanța vânzărilor;
  • Să propui inovații care au ca scop maximizarea veniturilor din produsele tradiționale – digitalizarea, transformarea și/sau updatarea produselor;
  • Să monitorizezi activ piața, să identifici schimbările si să le utilizezi prin convertirea în oportunități de afaceri;
  • Să propui, să  planifici și să gestionezi campaniile de vânzări – oferte promoționale, sezonalitate, etc.
  • Să participi activ la târguri, expoziții, seminarii și alte evenimente sociale pentru identificarea dinamicii pieței și a practicilor în domeniu;
  • Să promovezi constant relațiile pozitive cu clienții pentru a le înțelege nevoile;
  • Să realizezi și să coordonezi campanii de satisfacție a clienților, urmate de evaluări și propuneri de îmbunătățire a serviciilor, produselor și relaționărilor oferite;
  • Să oferi suport și consiliere la pregătirea documentației pentru licitații;
  • Să creezi, să implementezi și să monitorizezi indicatorii de performanță individuali și de echipă pentru a susține realizarea obiectivelor;
  • Să oferi feedback constant oferit atât echipei de vânzări, after sales cât și clienților;
  • Să analizezi și să recomanzi noi structuri de preturi pentru produsele existente;
  • Să recrutezi, să dezvolti și să motivezi echipele de vânzări și after sales pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare profesională și a obiectivelor companiei;
  • Să evaluezi raportul preț/calitate al produselor prin menținerea constantă a legăturii cu clienții;
  • Să asiști activ clienții în soluționarea solicitărilor transmise de către aceștia;
  • Să te asiguri că echipa ta respectă timpul de răspuns și reacție;
  • Să monitorizezi activ contractele în derulare în vederea planificării strategiilor de recontractare;
  • Să menții o relație de lucru apropiate cu Managerul Operațional în vederea planificării și îmbunătățirii performanțelor de vânzări și recontractări (inclusiv up și cross-selling);
  • Să formezi, gestionezi și coordonezi echipa de after sales pentru a asigura un serviciu de customer care corespunzător și la nivelul calitativ stabilit de companie;
  • Să dezvolți și să optimizezi procesele de customer care;
  • Să monitorizezi procesele și serviciilor post vânzare, inclusiv facturarea și încasarea;
  • Să raportezi periodic activitatea și rezultatele echipelor de vânzări și after sales către Managerul Operațional și CEO.

De ce e fain să lucrezi la noi în echipă?
De ce ai vrea să vii la noi în echipă?

  • Pentru că în echipa noastră ne provocam constant, ne dezvoltăm și oferim servicii lingvistice la nivel de excelență;

  • Ai ocazia să lucrezi cu o echipă sinergica, dedicată și ne susținem unii pe alții;

  • Pentru că vei avea ocazia să te dezvolți, să ieși din zona de confort, să crești și să te dezvolți;

  • Ai șansa să construiești parteneriate pe termen lung cu clienți corporate.

Alte informații relevante

Asigurăm un mediu de lucru care susține, inspiră și respectă toți angajații în egală măsură și în care procesele de muncă sunt bazate pe merit și aplicate fără discriminare pe bază de rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, identitate de gen, stare civilă, vârsta, handicap, origine națională sau etnică, statutul de serviciu militar, cetățenie sau altă caracteristică protejată de lege, sau chiar în afara acestor reglementări oficiale. Promovăm diversitatea de gândire, cultură și context. Aderăm la aceste principii în toate etapele angajării, inclusiv recrutarea, formarea, compensarea, promovarea, beneficiile, programele sociale, recreative și disciplină.

Aplică dacă…

Vrei să-ți dai o provocare care să te scoată din zona de confort și să te ducă la urmatorul nivel de progres


Nu aplica dacă…

  • Ești o persoană care NU poate ține confidențiale aspecte atât profesionale cât și private;
  • Ești o persoană care renunță ușor sau care se sperie de lucruri pe care nu le cunoaște;
  • Îți place confortul și predictibilitatea;
  • Te împotmolești și ai nevoie de ajutor sau confirmare la fiecare pas;
  • Nu ești o persoană disciplinată;
  • Nu îți place să lucrezi cu oamenii;
  • Nu te știi încadra în termene limită;
  • Nu ești pasionat/ă de excelență.

Dacă nu te regăsești în acest rol, tot poți să ne ajuți. Trimite acest email către o persoană pe care o consideri capabilă să intre în echipa noastră și dacă noi ajungem să o angajăm, după perioada de probă tu primești 500 de Euro premiu din partea noastră.

În ce credem noi?

Noi în Eucom, credem cu tărie că fiecare om poate deveni o versiune mai bună a sa, iar misiunea noastră pentru următorii 10 ani este să creăm 1 milion de experiențe memorabile.

Join us!

Echipa noastră numără peste 300 de specialişti din diferite domenii.

Ne mândrim cu 19 ani de experienţă şi performanţă în servicii lingvistice adresate companiilor, astăzi fiind Centru de Excelentă la nivel naţional. Liniile noastre de business sunt cursuri de limbi străine, audit lingvistic, traduceri specializate şi interpretariat.

Echipa noastră număra peste 300 de specialişti în limbi străine, în dezvoltarea cărora investim continuu prin traininguri periodice de specializare.

Ne individualizăm prin cursuri adaptate la specificul şi obiectivele companiei şi ne place să predăm limbi străine într-un mod interactiv. Suntem permanent orientaţi spre inovaţie, integrând cele mai noi tendinţe în trainingurile noastre.

Prin programele noastre susţinem că omul şi tehnologia fac casă bună împreună.

De fiecare dată ne îndeplinim cu entuziasm misiunea de a fi “Your bridge to the world” pentru companiile interesate să obţină rezultate.

Valorile noastre în care credem și care stau la baza activităților zilnice:

Commitment – cu rezultatul în minte, şi cu responsabilitate găsim de fiecare dată cea mă eficientă soluţie pentru partenerii noştri.

Improvement – suntem determinaţi să ne dezvoltăm şi să inovăm, astfel încât să-i inspirăm pe cei de lângă noi şi să le oferim experienţe WOW.

Partnership – suntem preocupaţi să ne înţelegem partenerii, cu scopul de a construi împreună cea mai bună soluţie pentru toţi.

Excelență – Promitem să depăşim întotdeauna aşteptările, astfel încât partenerii să aibă parte de o experienţă WOW.

Poţi să aplici în 5 pași simpli:

1. Completează formularul printr-un click pe butonul ”Aplică acum”.
De ce este nevoie să completezi acest formular? Deoarece sunt foarte multe persoane care aplică și nu au nicio legătură cu acest job. Noi nu ne dorim oameni care nu se potrivesc și nu se pliază pe valorile companiei. Totodată, sunt luate în considerare doar persoanele care aplică pe site-ul nostru.
2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, o să trecem la următoarea etapă, în care îți vom adresa întrebări mai detaliate.
Vrem să fim siguri că acest rol ți se potrivește și, de aceea, în această etapă o să te rugăm să completezi un scurt chestionar.
3. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu prin video call.
4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, trecem la pasul următor. Acest pas presupune un interviu de echipă față în față, la sediul firmei noastre/online.
5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel de performanță!

Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!

Vino în echipa Eucom

Descriere

Compania în care îți vei putea atinge potenţialul maxim: EUCOM

Rolul care te va pune cel mai bine în valoare:
HEAD OF SALES

Locul unde vei fi provocat să îți depășești limitele: JOB DISPONIBIL LA NIVEL NAȚIONAL

Vei fi alături de noi FULL-TIME și pe PERIOADĂ NEDETERMINATĂ.

SHARE THIS JOB OPENING

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin

SHARE ȘI POȚI CÂȘTIGA!

Trimite acest mesaj către o persoană pe care o consideri capabilă să intre în echipa Eucom şi dacă noi o vom angaja, după perioada de probă atunci tu primeşti un premiu 500 de Euro.